Vart går gränsen?

Vart går gränsen på hur mycket man får berätta om någon annan??

Att man skriver sina egna tankebanor..  Självklart..  Men var går gränsen om man skriver om någon annan??  Om någon annan har ett agerande som påverkar en själv, är det då okey att skriva om det??

Detta är mina tankar… Som jag väljer att ta denna väg..  Anonymt, inga namn yppade, inga konstiga händelser som kan få någon att förstå vem det handlar om… De enda som förstår, är jag och den man skriver om… om den personen läser vill säga.

Varför är det då fel??

Häxjakt???

Detta är inget emot hur jag har blivit behandlad… och det står jag för…  Och lik ändå så talar jag till den personen utan påhopp, utan skäll och gap.

Jag vill bara ha Lugn & Ro….

Denna Blogg är Min… och ingen sida man MÅSTE följa… Man kan göra sitt egna val att avstå.. Så stör det dig?? …. Glöm adressen

5 tankar om “Vart går gränsen?

  1. Om den person du skriver om läser lär ju den personen känna sig utlämnad, men om det inte finns någon annan som vet vilka ni är så finns det ingen som kan ”döma” personen utifrån det du skriver.Så fortsätt du skriva, man måste ha någonstans att tömma ut allt som är jobbigt!Den du skriver om får väl helt enkelt tänka så att det är bättre du berättar för ett gäng främlingar som inte vet än att du berättar för dom som känner er – för DÅ skulle ju personen i fråga vara mycket mer utlämnad!!Kramar

  2. Tack för din input.. för ibland känns det som att man kanske är galen.. eftersom man inte får mannen att förstå, att det är ju inga ord som han inte hört innan, av mig direkt. Och här är det ju enbart skrivna ord, som ingen kan koppla till honom… i verkligheten alltså.Jag menar.. jag SKULLE ju kunna starta upp en annan blogg, för att kunna skriva av mig mina tankar… Men jag tror inte det spelar någon roll, han skulle kanske leta rätt på den med.

  3. nepp, dom jagar dig tills du förhoppningsvis tar livet av digOops det fick jag inte säga, nu blir jag dödad för att jag gnäller för mycket. Gått vidare som dom sa åt mig eller bloggdö.Gjorde visst både och.Finns inga gränser vad jag kan se

Lämna en kommentar