Ändrade planer..

Jaha ja.. det verkar som hockeykompisen har problem med att fixa biljetterna till Alter Bridge… Jaja, det är ju ett par veckor kvar så allt kan hända….

Sen är tjej-drinkar-kvällen inställd, eller inställd och inställd.. Förutom väninnan så är det mest folk som jag inte känner igen eller sådana som är bara bekanta, och väninnan berättade igår att hon nog avbokar för de ska åka till solen snart och behöver spara på pengarna. Det har jag fullt förståelse för…  Jag väljer då att låta bli att gå… mina pengar behövs ju sparas på  med så.

Lite sur för hockeykompisens strulande men det är helt okey med tjej-drinkar-kvällen, den kan man ta annan gång.

(sen har jag ju känt mig sönderstressad för att jag haft så mycket uppbokat denna vecka ändå…. )

En tanke på “Ändrade planer..

Lämna en kommentar