Morgonstund har guld i mun

Junior har nog rätt, jag börjar bli ”gammal”.. igår fick jag nog strax efter 22, lade mig i sängen och kollade på tv och somnade nog fasligt tidigt.. men så är jag uppe i ottan med. Men igår så blev jag ju trött av allt mobilfixande o trixande.  Är rätt nöjd med mobilen (allt är relativt)… Men söker frenetiskt efter info om hur man gör för att koppla upp den mot datorn.

Så om nån har en Samsung (Galaxy Ace) så kan ni väl höra av er.. för jag blir galen om inte det kommer funka.

Det finns en kabel och när man kopplar ihop dem så klickar det till i mobilen men inget händer där, och i datorn så hittar den inte att den är uppkopplad heller… *suck*

Får jag bara ordning på det så är jag nöjd… 😉

Idag blir det en vända till Frölunda Torg med Junior, nya brallor till honom är på agendan… o ett par hörlurar till mobilen för mig.

5 tankar om “Morgonstund har guld i mun

  1. Mitt tips är att du googlar på telefonens namn och lägg även då till dator eller synkronisering så hittar du nog någon bra länk att få hjälp i. Lycka till…

  2. Jag har ju en exakt likadan telefon på jobbet men har tyvärr inte synkat den med jobbdatorn eftersom jag bara har den att svara i. Däremot vet jag att det följde med en rätt futtig manual och att jag googlade fram en mer omfattande på Samsungs hemsida. Men det har du kanske redan gjort?

    • Sol.. Nej, det var där jag kollade först, men den finns inte där.. =(
      Nu hittade jag programmet som jag installerat på datorn dock så nu funkar det.. =)

Lämna en kommentar