Det lätta blev plötsligt svårt

Jag har städat, tvättat och plockat fram kläder som skall med imorgon.. Det är lite lättare att packa denna gång trots att det är en veckas packning mot ½ vecka när jag var till Sol, för denna gång så är det bara bekväma kläder, skall ju vara i 2 sommarstugor med enbart släkt.. Inga snygga karlar att ”klä upp” sig för.. Plus att jag RÄKNAR med varmt väder så det är inte så mycket dubbelt, en uppsättning med svala och en med varma kläder som man annars måste göra.  Många linnen, shorts, kjolar osv… Bara ett par mysbyxor.. för kvällarna, för det är ju en hel del mygg däruppe.. djävulsvarelserna.

Tycker jag har koll på allt, då får jag ett sms från Junior att han vill att jag tar med datorn.. Det jag hade tänkt strunta i då androidmobilen fick räcka.. Men jag vet ju hur det är…klart ”ungen” vill ha datorn för att inte få lappsjuka… haha*

Så nu får jag tänka om… men va fan, en platt liten sak borde vara lätt att knö ner.

4 thoughts on “Det lätta blev plötsligt svårt

Kommentera

