Sex education

Jag brukar kolla på sex education.. Inte för att jag behöver det utan för att det är småcharmigt med de unga som fnissar o har sig… Idag snackade de bland annat om bröst… Hur Viktigt det är med rätt behå för att inte ”slita” på dem.. Jag är ju själv snart 44 år… Har stora bröst som drabbats av tyngdlagen men inte för mycket… Jag har ju haft behå hela mitt vuxna liv o jag får nog tacka mitt smarta jag att jag insett att behå var bra… Även då när alla andra gick behålös.

Ska jag vara riktigt ärlig så är jag väldigt nöjd med mina bröst. De är min kvinnlighet för mig.

Min största fasa hade varit bröstcancer då jag verkligen kopplar ihop mig med mina bröst.

Jag är så tacksam att jag faktiskt tycker om min kropp över lag (några kilon ska ju bort sen men det handlar mer om finjustering) …. Tänker på hur nojjig jag var som yngre över mitt kurviga jag. Idag ”äger” jag min kropp mer..

Nej mina damer… Vi sKa älska våra kroppar – så som faktiskt männen gör..

5 thoughts on “Sex education

Kommentera

