Det susar i säven

Efter många om och men så hör jag att det börjar susa i säven… hör hur det blåser utanför.. Men då jag är stationerad i sovrummet i källaren o inte en uns med ork för att gå upp och kolla så utgår jag från att stormen är här.. Men är säker på att den bedarrat lite ändå… Några 49 sekundmeter låter det inte som….. Inte än… Men å andra sidan så läser man hos vänner som bor en bit från mig att blåsten är rätt hård där.

Skönt man e inomhus i alla fall.

Junior har Norrlandstjejen här.. En söt. liten charmig tjej….. De halvlåg i soffan och kollade på film när jag kom hem…  hand i hand.. så söta så.. *L*

Jag låter dem få sin privatliv där uppe..,  Gjorde lite mat när jag kom hem så jag ”tvingade dem” att äta tillsammans med mig

Mindre söta är den killen som en kollega börjat dejta.. Denna helg åkte de till Köpenhamn på en liten ”kärleksweekend”.. De har väl träffats i ca 1-2 månad nu… När jag frågade henne så sa hon att trippen var trevlig… Trevlig??.. Hon ser lite hemlighetsfull.. Sen berättar hon att han börjat visa lite tendenser som är för mycket för henne… I sängkammaren alltså.  Han gillar tydligen analsex vilket hon inte gör.. o det har hon förklarat men han vill inte riktigt släppa det.. det blir lite mer av ”tjatande” om det varje gång.   Han har visat lite tendenser om att vara dominant i sängen.  (Utanför är han tydligen VÄLDIGT romantisk, omtänksam o så… så väldigt olikt)… Det hon tycker är otäckt är hur hans blick blir annorlunda.. lite så där galen.

Igår när de hade knullat hade han slagit till henne med handflatan på hennes kind… Där var droppen..  Men klart hon blir ledsen med eftersom han verkat vara så himla bra annars.  De har pratat om den där dominanta sidan innan… men detta med slaget fick henne att sätta stopp.

Mysig kille.. =/   ”varför skall det vara så jävla svårt att hitta en vettig mysig man???”

Jag sa till henne att de FINNS där ute… Jag lovar… (Jag hittade ju min vettiga, mysiga man)

Att en man är dominant o så kan jag ju förstå.. Men tjatandet om analsex går bort.. O hade någon slagit mig så hade jag nitat fanskapet direkt…. Så jag har full förståelse för hennes ”Stopp, hit men inte längre”….. O sen förundras man över hur snabbt han kom in i den känslan?? Är Bör man inte vara jäääääävligt försiktig med sånt innan man blandar in något sånt??

 

11 thoughts on “Det susar i säven

  1. Kanske har han insett att det är bättre att se om han hittat sin like tidigt i förhållandet istället för innan någon av dem fått starkare känslor och han sedan känner sig otillfredsställd i deras tvåsamhet? Vad vet jag, hade någon slagit mig hade jag fan slagit tillbaka och dragit/skickat iväg honom ögonaböj!

  2. Inte ovanligt att dominanta herrar gillar att örfilas, men då inte den typ av dominans jag gillar. Bra dominans för mig är njutont, inte ontont. Har svårt att se nån kvinna få högre sexuell njutning av örfil på det sätt man kan få det av smisk på rumpan… Då är det i mina ögon en man som går mer igång på att förnedra än på att tillfredsställa. Men som sagt ovan, bra att det kom tidigt, hoppas hon inser att han inte kommer att förändras utan att detta är hans sexuella stil, som han troligtvis bara visat en bråkdel av ännu dessutom…

    • Smisk på rumpan gillar ju jag med… i rätt tillfälle…. slag i ansiktet e helt Off limit…. mest förvånad att han gjorde det.. speciellt så här i början.

    • Js verkligen i mina ögon med. Om man har den läggningen så bör man ju ha sopat framför så den andre får en möjlighet att svara på om man vill eller ej…

Kommentera

