Du var inte snygg då

Kom hem efter jobbet o lagade mat åt junior o hans kompis… flickvän… flört… vette fasiken vad hon e…. pluttinuttiga e de tillsammans i alla fall.

Han berättade om sin pappa… o så säger Han om nåt som han brukar göra… så jag rynkar på näsan… så utbrister han…. ”o honom har du varit tillsammans med mamma….” ….. jag skrattar o säger att det är preskriberat ändå.

”Ja mamma.. du var inte snygg på den tiden”

Som att ta godis från ett barn…. ”junior, du menar att jag ÄR SNYGG NU alltså????”

Norrlandstjejen utbrister i ett asgarv

Nu har de åkt till en kompis så jag får vardagsrummet för mig själv.

Kommentera

