Sicken röta.

image

Då har jag då varit o köpt min nya soffa… 5 veckor kommer jag få vänta på den…. men den som väntar på nåt gott?!?!

En annan överraskning var att de precis startat en kampanj… handla över 1000:- o få 10% i presentkort att handla i butiken… dock från 140101… min slutsumman hamnade på 7500:- så jag fick med mig en presentkort på 750:-…. faaaan va bra.

Hemleverans till tomtgränsen låg på 550, ville man ha med inbärningshjälp av en person låg det på 600…. men ville man ha inbärning med 2 bärare så låg det på 950 spänn…..det var taget för då behövde jag inte göra annat än släppa in dem. Så sjukt nöjd av detta.

One thought on “Sicken röta.

Kommentera

