A Perfect Home

Jag har vid ett par tillfällen varit på utförsäljning för ”Perfect Home” och jag skulle så gärna vilja gå på en till.. för nu när jag har det rätt okey ställt så skulle jag ha råd att köpa den där jäkla väggmojängen som jag dregglat på länge… O lampan som skulle vara som klippt och skuret att stå under min spiraltrappa.

Då Perfect Home är en butik som bygger på ”homepartys” så kommer man ju inte åt dem via butik… Men om nån har sett något liknande som detta… Hojta till snälla.. 🙂

vägg1

 

 

lampa1

3 thoughts on “A Perfect Home

    • Ja jag är glad att jag inte har någon nära som säljer sånt.. haha.. även om jag just nu kände nån som säljer… för den där vägglyktan vill jag verkligen ha.. 🙂

Kommentera

