Att känna sin mamma

image

Igår kväll kom junior hem efter att han vinkat av Norrlandstjejen på tåget. .. Han stannade tydligen kvar på stan för att leta efter en present till mig då jag snart fyller år.

Han kom med ett presentkort på skoaffärer.  200 kronor . O med denna notislapp på.. haha. . Han känner sin mamma.  🙂

200 spänn var i det mesta laget för honom kan jag tänka med tanke att hab inte har så mycket inkomster. . Men denna månad har han ju fått extra av mig.

Jag fick även plocka ut pengar igår för det visade sig att jag blev tvungen att sätta junior i en taxi imorse för han skall neråt landet o tävla.  Uppsamlingsplats inne i stan kl 6…:första bussen idag går kl  6. Så då fanns det bara taxi kvar.

Så klockan ringde 04:30 här hemma o jag gick upp tillsammans med honom… men nu skall jag somna om… gäsp

Kommentera

