Vill ha.. VILL HAAAAAA

Jag har ju den sista tiden varit inne på att jag  vill behöver SKA köpa bil o därför har jag suttit och kollat bilannonser på Blocket.  Jag vill ju ha en liten bil, snål men ändå inte någon kärringbil.  Jag har alltid gillat Peugeot o kollar extra mycket på de annonser som finns. Ibland är de alldeles för dyra eller väldigt sjabbiga.  Nu hittade jag dock den jag vill ha.  Besiktad o skattad till Oktober 2014

Men några 13000 har jag inte på mitt konto för att köpa den NU… däremot om 2 veckor.  Håll nu tummarna att ingen annan är lika intresserad som jag.

blå

 

front

 

Jag tror jag skall maila den personen i alla fall o säga att jag ÄR väldigt intresserad men att jag inte kan köpa den just nu. Ibland är ju 2 veckor inte jättelång tid.. o ibland väldigt lång dock.

Jag vill HAAAAAAAAAAAAAAAAAA

5 thoughts on “Vill ha.. VILL HAAAAAA

    • Jag tror faktiskt inte att det går, ett väldigt bra pris på en sådan bil.. så min gissning är att han får den såld denna helg.. men men.. det kan ju vara så att ”min” bil är ännu bättre… Man skall se allt i positiv anda??. 🙂

  1. Hoppas bilen finns kvar när du har pengar!
    Själv köpte jag en Peugeot 208 i augusti i år och är supernöjd med köpet 😉

Kommentera

