Resultatet

Då har jag varit och kollat på bord live,  var säker på att det skulle vara halvtaskiga materiel men jag blev faktiskt positivt förvånad för bordet som jag var mest nyfiken på, det som jag innan skulle säga att det var helt oacceptabelt.. ett glasbord alltså..  Det blev bestämt att ett sånt får det bli.  Det var skitsnyggt, stadigt och tungt.  Och den vita färgen var högblank.

image

image

När jag var där såg jag en ”bänk” som kunde funka med… samma högblanka vita färg. Tål att tänkas på… helt klart. Jag saknar ju ”lådor och skåp” på övervåningen.

image

Bordet som jag innan trodde skulle kunna var mest troligt,  det vita var skittråkigt.

image

Det andra lite udda var faktiskt rätt okey det med, den svarta delen var svart glas o formatet på denna var snyggt.

image


Sen såg jag något som jag inte förstod att jag behövde innan jag såg det.  Att jag har dåligt med ”Hallfunktion” i min hall är ju ett känt faktum o då väggarna är porös murbruk så törs man inte borra upp hyllor eller vanliga enkla krokar. (Idag använder jag en sån ”krokmojäng” som man hänger på en dörr)  Med denna så behöver man inte skruva upp något,  jag får även en bänk att sitta på. Idag har jag en stol stående där nere.

image

2 thoughts on “Resultatet

Kommentera

