Att förbereda sig för en tränande verklighet

Att jag verkligen komma bort från träningen är det ju inget snack om, inte ens det där passet på måndagar är en regelbundenhet.  (Jag har dock bokat nu på måndagen även det blev en reservplats .. plats 26.. haha)

Jag gick in på träningssajten, skulle kolla NÄR de startar upp gymmet här hemma.. december var det ju sagt innan. Nu står det datum och allt.. 2 januari slår de upp dörrarna där.  Det blir jag och alla andra nyårslöftesmänniskor alltså.  Men å andra sidan hade jag ju tänkt kolla det där med morgonträning.  Så var ju tanken.  Nu verkar det ju iofs att Jazz kommer vara hemma lite mer och då han gillar träning o vi faktiskt började träna tillsammans i somras så ser jag fram emot att köra pass med honom.  🙂

December kommer nog lösa sig ändå, för då räknar jag ju kallt med att ha bil 🙂 … Jag skall se till att sparka igång träningen då.  Bland annat köra några måndagspass.. Inte för att passen är kul utan för att man får lite tid med kompisen, tjöta lite innan o efter.  Det är värt mer.

One thought on “Att förbereda sig för en tränande verklighet

  1. Funderar också lite på att börja träna annat än att springa nu under vinterhalvåret. Kanske börja gymma igen eller köra pass. Inte dumt när det är kallt och kyligt ute.

Kommentera

