Håll tummarna för mig nu…..

bil

 

….. för denna bil skall jag iväg och titta på imorgon kväll… Håll tummarna att den är lika fin live som på bild… för jag som annars är såld på Peugeut har därmed bytt siktet mot  Renault (vilket iofs inte är så konstigt, för den bästa o roligaste bilen jag haft är när jag hade min goooooa Renault 5.. det var tider det. )

Tror denna kan passa mig.. 😀

… Så nu har jag suttit och kollat bilförsäkringar… Så uppfriskande syssla håller jag på med.  🙂

 

 

5 thoughts on “Håll tummarna för mig nu…..

Kommentera

