….. o bilen går bra?

Klockan ringde samtidigt som jag annars springer från bussen till pendeln. .. låg o drog mig ytterligare innan jag kkev upp o tog mig till jobbet. Mellanlandade där jag annars tar min sista buss….. för att träffa rn gammal kollega för att sälja mitt busskort.

Jag köpte ju nytt kort i måndags (895:-) …… så trött jag blev på mig själv. Satte ut en blänkare på fejjan att sälja den för en 500-ing; Tänkte att nån kanske skulle nappa. .. o det gjorde hon ju.  Hon tjänade på det… o jag gick inte allt back. Tack tack.

Hämtade ut ett paket för 1200 spänn som jag kommer skicka tillbaka typ allt för det såg inte ut som tänkt… mer pengar tillbaka. .  Tack tack

Efter jobbet blir det att ta sig till Mekonomen eller Biltema för att köpa torkarblad… de var värdelösa o jag hatar att se dåligt.

Känner mig riktigt glad just nu… mitt 2013 fortsätter i den positiva andan. 🙂

5 thoughts on “….. o bilen går bra?

Kommentera

