Tjuvkik

image

 

Jag har hunnit med en del idag,  tog bilen till Freeport där jag i helgen såg en tavla som jag då velade för mycket för att köpa den då… idag hade jag bestämt mig att den blir det.   Den är så IA denna tavla.. Jag är ju så fashinerad av ögon.. Så denna stod det fasiken mitt namn på.

Oroade mig för att den kanske skulle bli för liten… har ju idag 3 tavlor ovanför soffan… Men den är stor… större än man uppfattar här där den står i dörren.  Den kommer bli klockren över min nya soffa, känner mig jäkligt nöjd.

När jag var hemma så slängde jag in tvätt i maskinen, rensade rent i sängarna, både min och Juniors säng.. För imorgon kommer jag få en sovgäst på besök.  Tänkte att jag får låta honom sova i Juniors säng.

Tidigare hade jag kollat Pricerunner på vart det nu är billigast att köpa Juniors julklapp.. Innan har det varit Elgiganten.. De har varit flera hundralappar billigare än t.ex MediaMarkt..  Idag så såg jag att de hade sänkt den från ca 2400 till 1690.. Ser när jag kommer hem och bläddrar att det priset gällde bara idag.

julklapp

Kollar på klockan och ser att jag inte hinner till en ”Vanlig” Elgiganten som stänger 19… ringer deras kundtjänst för att dubbelkolla ATT den finns kvar innan jag sätter mig i bilen för att åka bort till Bäckebol som har öppet till 20

Så… Nu är Juniors julklapp köpt,  köpte till fodral och skyddsfilm och hamnade under vad själva surfplattan skulle ha kostat egentligen. Bra jobbat Ia

SÅ… nu har jag även städad badrummet..  Rasmus Seebach högt på stereon (fick ju en blåtandsmottagare av Jazz förra helgen så nu slipper jag använda sladd från mobilen för att lyssna på de stora högtalarna)

Känner mig jäkligt driftig…. sa jag att jag även försov mig imorse?!.. haha*

2 thoughts on “Tjuvkik

  1. Vilken häftig tavla! Hur snygg som helst, ju. 😀
    Vad skönt att ha julklapparna färdiga. Själv ska jag inte köpa så många, vi har bestämt att hålla antalet nere. Helt ok för mig, min plånbok skriker efter att jag var sjuk. Karens är ett elände. 😐

  2. Ja jag gillade verkligen den. 🙂
    Ja Juniors klapp är ju klar, han får ju bara denna. Mamma skall jag köpa någon klapp till o till jazz….funderar verkligen på vad jag skall köpa till honom.

Kommentera

