Helg i kärlekens tecken

 


image

 Inte bara jag som lider när Jazz är borta så mycket.  *Haha*

Då är man hemma efter en helg i Kärlekens tecken (igen) och jag har tankat på massa goa känslor, precis som det skall vara.  Åkte från jobbet 15 i fredags för att landa hos Jazz någon timme senare.  Fixa i ordning sig för att sen bege sig till hans jobbs julbord.   Det blev väl ca 35 personer…  En trevlig vistelse som höll i sig i nästan 5 timmar. Vi tog taxi hem och stupade i säng.

Lördag tog vi sovmorgon för att ta oss till köpcentret för att köpa en liten bebispresent eftersom vi hade lovat att åka förbi hans bästa vänner som fick en lite flicka för 3 månader sen (Jag har ju inte varit uppe hos Jazz på länge.. Skyller dock allt på hans jobb som gjort att vi setts så sällan)  Lilla tösabiten var hur gullig som helst.  Så lite fick jag sniffa på henne. 🙂

Lördag kväll gick vi först ut och åt… för att sen gå på Bio… Vi såg Hobbit (i 3D eftersom det inte fanns vanlig föreställning, tyvärr)..  nästan 3 timmar senare åkte vi hem o landade i säng… Klockan var då efter 00:00.. WOW.. vi var uppe sent både fredag och lördag.. 🙂

Lång sovmorgon idag för att bege oss ut o käka frukost.. tog sedan vägen förbi Jazz pappa och sambo där sambons båda döttrar var där med sina barn.. 1 ½ år och 3 månader.. Mycket småbarn denna helg. 🙂

 

Vid 16tiden körde jag hemåt (gillar ju inte att köra i mörkret för mycket)… Kom hem och landade i soffan där jag kollat på Blacklist o de sista 2 avsnitten av SoA… Fan Säsong 7 kommer inte förrän nästa höst.. *snyft*

Nu är det 5 dagars arbete innan det blir lite ledigt… Jazz kommer väl jobba några dagar denna vecka för att sen komma ner när han är färdig.. Längtar redan efter honom. ❤ <3… Ibland får jag nypa mig själv.. får jag vara så här lycklig??   Vi är inne på vår 10e månad ihop o jag är så glad att han är min.. o Att jag är hans.

 

pusselbit

Min pusselbit.

2 thoughts on “Helg i kärlekens tecken

  1. Tack för dina lyckorapporter! Trots att jag är singel blir jag så glad över att kärleken i alla fall existerar 🙂 Själv pussar jag på världens sötaste katt. Han är betydligt mjukare och lenare än min ex 🙂

  2. Du… asså… den där blomman… alltså, inte för att jag är nån expert eller så…. men du, den ser lite ledsen ut. Du har slarvat med brunkrämen – den har ju några gröna blad kvar! Lova bot och bättring, Ia; det går ju inte an! Herregud, de där gröna bladen kan ju känna sig diskriminerade!

Kommentera

