Äkta kärlek

image

För första gången tror jag verkligen att jag träffat en man som älskar mig. . Jag menar på riktigt. . Eller kanske mer på ett äkta sätt. På ett normalt,  innerligt,  moget sätt.

Jag är så fylld av kärlek,  både min egna men även av den som han känner för mig, den som han är så bra på att dela med sig… Även till hela världen så att alla förstår hur mycket han älskar mig.

Jag har verkligen dragit vinstlotten denna gång.

…. o att vi den sista månaden fått våra helger tillsammans är helt lovely. ♥♥

3 thoughts on “Äkta kärlek

Kommentera

