Oj

Igår fick vi ett meddelande att man kunde boka upp sig på en teateruppsättning via jobbet för halva priset.   Vårt företag sponsrar Göteborgs Stadsteater vilket gör att vi får vissa biljetter lite billigare.

Jag kände igen namnet på pjäsen (eller musikal tror jag det är denna gång) men inte så mycket mer.. o eftersom jag de få gångerna varit o kollat på teater så brukar jag säga ”VARFÖR gör jag det inte oftare??”… Så jag skickade iväg ett JaTack i ett mail utan att egentligen ha en aning om VAD jag tackat ja till.

Idag fick jag veta att jag fick mina 2 biljetter för 140:- styck istället för de 280 som det annars kostar.

Föreställningen jag skall se är Pygmalion

pygmalion

 

En tisdag i februari är det dags.. Första tanken är ju att ta med Jazz men bara tanken på att det är en tisdag gör att jag lägger det åt sidan… tänker sen att det kanske kan funka med Junior… Men Junior går ju en estetisk linje med teaterinriktning… o de ser ofta på teatrar i skolan.. hur intresserad är han liksom?!

Jag ställer frågan ikväll o han tackar Ja… o även med ett intresserande intryck.. Blev riktigt förvånad att han vill göra det med mig.

Så kul… Sen får vi se hur kul föreställningen är… Men Tomas von Brömsen.. Hur dåligt kan det vara??. 🙂

3 thoughts on “Oj

Kommentera

