I´m gonna watch you

Slutet av året börjar närma sig.. En sista vecka återstår av detta år som troligen kommer spenderas med Jazz (om han inte får kasta sig iväg på jobb i mellandagarna men det får väl bli så då, inget som jag kommer lägga någon energi på nu… )

Som ni vet så har 2013 gått till mitt ABSOLUT bästa år under mina nu 45 åriga liv… O då räknar jag även med -96 då Junior föddes för även om han är mitt allt så var kanske inte allt bra just då.   Under alla mina bloggår så har det ju varit berg och djupa dalar.. som värsta berg-o-dal-banan… Men detta år har varit konstant perfekt.    Enough said. ❤

Några år tillbaka har jag ju gjort min årskrönika.. ett inlägg för varje månad.  Denna gång kommer jag slopa den.. Kommer sammanfatta mitt år någongång i Januari när vi börjar på ny kula.  Ett inlägg- ett år.  Finns ju inga knepiga karlar som jag sexat dejtat med  *haha*

Tills dess så lämnar jag er…. men jag kommer hålla koll på er.. kommer nog inte kommentera något heller.. Men som sagt…  

I´m gonna watch you

image

 Efter en vecka har jag äntligen fått upp min märkliga tavla.   Bara lite mer kuddar i mer passande färger så är mitt vardagsrum färdigt.  (Men det var fan vad denna tavla luktar – öppnade ju förpackningen nyss… hugha… Må det försvinna snart)

 

image

  Lite julstämmning har jag fått till i köket med… Blir en mörk bild bara för det var mysigare så här än med blixt.. haha.. med mina grööööööööna väggar blev det inte lika mysigt så. 

Så…. Nu säger jag God Jul & Gott Nytt år med er alla.   

 

3 thoughts on “I´m gonna watch you

  1. Rackarns, din ligglista 2013 är ju lika ödsligt tom på variation som min! Men jäklar i min låda vad jag är glad för din skull – du förtjänar inte bara ett utan många bra år.

Kommentera

