Nyfiken

image

Jag hämtade upp Jazz igår vid centralen o med sig hade han med sig en julklapp o Oj vad jag blev nyfiken.  Det var länge sen jag brydde mig om klappar till mig.  Det blev ju inte mindre intressant när han säger att

– jag visste direkt vad jag skulle köpa till dig. 

…. men jag har ju inte sagt/önskat något?!!?!

….. Ia… jag lyssnar o kommer ihåg.

Nu sitter jag här och dricker kaffe, ljusen är tända. .. nyhetsmorgon är på. .. Jazz sover så gott.  Jag älskar verkligen mitt liv just nu

3 thoughts on “Nyfiken

  1. Jag älskar också paket men kommer inte få så många eftersom jag flyttat och gjort slut med de vänner som jag brukade byta med. Jag får köpa de julklappar jag själv vill ha helt enkelt! 😉

  2. Jag ligger och väntar på att Älskling ska vakna, har hittat en värre tröttmössa än jag! Helgen har spenderats men min bästa vän i fredags och julfirande med min familj igår och det är så ljuvligt att efter 10 års ensamhet ha min Älskling med. Älskling som snor åt sig en snabb kyss, en smekning, en hand på mitt lår! Loving it och lycka är även mitt ledord nu för tiden♥.

  3. Vi har bestämt att inte köpa klappar till varandra i år, att vi istället lägger pengarna på vår resa i maj. Jag får nog någon klapp och självklart har jag fixat en liten till Vikingen också, men i övrigt kommer jag mest njuta av att tillbringa tid ihop med och mysa med Vikingen.

    Jag är oerhört glad för din och Jazz skull, fina Ia.
    God jul! ❤

Kommentera

