Jag blir fortfarande knäsvag när jag kysser dig

Precis de orden levererade Jazz imorse när jag släppte av honom på centralen innan jag åkte till jobbet.

Som ni förstår så har jag det bra. 🙂

2 veckor tillsammans har gått som en dans.. några tramp på tårna har det väl varit men totalt så har det varit harmlöst. Är man så olika som vi så hade det varit onaturligt om det hade varit raka spår.

Han åker hem över dagen bara för att göra lite ärenden o kommer tillbaks ikväll. Lagom till jah slutar jobba… ännu 3 dagars ledighet. Lovely

Imorgon blir det fest. .. håller just nu på att komponera min outfit. . Lite av ett tema

6 thoughts on “Jag blir fortfarande knäsvag när jag kysser dig

  1. Här funkar det inte lika smidigt…. blir fullkomligt gaaalen på att han är så overksam gällande sitt hem och så extremt omiljömedveten och oekonomisk :(. Allt prat om sånt tas som kritik med sura miner dessutom. Vi ska nog bara ligga mest, så är vi bättre tillsammans 😉

  2. Köp en ekologisk analplugg på extrapris åt honom, Mandy! Då jäklar i min låda ska väl även han inse det geniala i bra miljö och ekonomi!

Kommentera

