Närmare slutbilden

image

Idag har jag städat. . Eller jag håller på fortfarande. Röjer både här o där. 2 veckor med Jazz har ju bestått av allt annat än städning.

Var och köpte lite nya kuddar…  dock inte tillräckligt många ännu. . Skall hitta lite fler tänkte jag… men är närmre slutbilden i alla fall. Vill ha ett par hyllor till höger om soffan. .  O skall försöka sy upp gardinerna som jag fick av min mamma i julklapp. De kommer sitta som en smäck.

image

Jag skall bara slänga i mig lite mat med.. skall ju ruska liv i träningskläderna ikväll.   Har även bokat torsdag. Nu jäklar ska jag få bort volangerna runt magen.

Beach 2014, here I come.

2 thoughts on “Närmare slutbilden

  1. Jättefint!

    Själv har jag ägnat några dagar åt städning. Och då menar jag inte dammsugning i första hand, utan rensning. Hittade en del i skafferiet som hade bäst-före-datum 2004. Nu är det mycket luftigare i skåpet. 🙂

Kommentera

