Första dagen av resten av mitt liv.

Ligger på soffan efter veckans första arbetsdag. Känner mig helt slut. . Ont i huvudet o trött. . Inte så konstigt med tanke på att jag inte somnade förrän 3 i natt. . För mycket konstiga tankar. 

Jag tänkte köra lite 5-2 igen. .. mest för att springa igång mitt nya liv.. kommer att fortsätta sen med vettig mat o veckorna o unna mig på helgerna… men som vanligt så behöver jag bryta den där onda cirkeln med onyttighetsätandet…. suck. . Jag har ätit frukt idag o stannade på affären för att fylla kylen med grönsaker. .. det åkte med ett par bars mest för att jag inte skulle köpa vanligt godis för jag var svinhungrig….testade denna

image

Nja. .. inte den godaste jag smakat. . Men blev riktigt mätt på den. Så nu ligger jag här o slappar för mig själv. .. är själv hemma för första gången på flera veckor. Njuter!!!!!

One thought on “Första dagen av resten av mitt liv.

  1. Allevos blåbär är god tycker jag, samma med barsen från Atkins. Fast om du vill ha nåt nyttigare så rek jag Body Science Diet Meal, mkt goda och liiiite kolhydrater 🙂
    Lycka till! De första dagarna är jävligast innan man är avgiftad 🙂

Kommentera

