Nyttigheterna fortsätter……

 

 

 


image

 

 

Idag har jag knappt varit hungrig alls… men ikväll blev jag ju sugen igen… what else is new liksom?

En handfull med nötter och ett glas Pepsi Max… lite sött vill jag ha.. till slut kommer det suget försvinna med. Jag har packat träningsväskan inför Zumbapasset imorgon.. ser faktiskt fram emot det.. Det är på mitt gamla gym och instruktören är den personen som faktiskt fick mig att börja gilla den träningsformen.  Det känns jäkla kul att jag kan börja träna det passet på det gymmet för henne igen.. Det tackar jag bilen för.. 🙂

Fredag åker jag till Jazz´s stad för att i alla fall få ett dygn med honom eftersom han har en herrmiddag som han skall gå på under lördagen.. Får väl skaffa lite extra träning under det dygnet med.. *flinar*

Under helgen skall jag nog kolla in det nya gymmet på hemmaplan… hur löpbandet funkar där.. *L*.

One thought on “Nyttigheterna fortsätter……

Kommentera

