Visst vill jag

Att jag vill flytta ihop med Jazz är inget som jag nekar till, men det handlar om att rätt boende skall dyka upp.. för jag vill verkligen inte rusa in i något.  Mina tidigare sambos har jag flyttat ihop med snabbt… mycket pga att det är ”smidigt”… dvs smidigt ekonomiskt.   Men med det i bagaget har jag valt att inte kasta mig in i det. (Sen att han är hos mig så fort han har möjlighet är ju en annan sak)

Men jag kollar ju med jämna mellanrum.. Jag gillar detta med att bo i villalägenhet.. Att ha tillgång till trädgård är en hit.  Men nu gäller det ju även att hitta rätt ställe.  Jazz har ju krav.. *L*… Han älskar havet och han älskar asfalt.  Hans nummer 1 är ju Eriksberg.. men lycka till liksom.. *L*

Ett ställe som jag älskade var den delen av Göteborg där jag hade havet runt hörnet…. stället jag flyttade till när jag flyttade från Mannen… det området där jag hade nära till havet, där jag gärna satt på en klippa och såg ut.. eller tog mig ner till vattnet där Vovven fick husera fritt.

vovve

 

Jag älskade verkligen det stället

Blev därför eld och lågor när jag såg att det fanns ett boende där nere nu… en 2,5 på ca 100 m2.  En lägenhet i flerfamiljshus… 2 våningar och källare…..  Jatack… Där skulle jag lätt kunna bo.  (tyvärr har den annonsen några dagar på nacken)

hus

 

Men som sagt…. Det skall till rätt boende för att jag skall säga JA till att dela boende med Jazz…. men är säker på att det dyker upp… någongång.

2 thoughts on “Visst vill jag

Kommentera

