Orka

Helgen är över.. o den har varit fullspäckad o samtidigt tröttsam

Började fredagen med att ta bilen och 2 kollegor och snirkla mig neråt landet.. Kickoff jäms med havet. Vi hamnade i Falkenbergs- 2 späckade dagar med föreläsningar. Party på fredagskvällen där jag sen släckte ner min lampa 03:40… o 07:00 ringde klockan för det var dags att gå upp o äta för att sen genomgå en dag igen.  Den var tuff.. Inte så mycket för att jag var bakis eller så.. Inte mer än vanligt i alla fall..  men så förbannat trött.

image

 

Vi hade tur med utsikten både från hotellrummet som med konferenslokalen.. Synd bara att det inte var sommar. Man får aldrig vara riktigt nöjd?

Lördagen kommer jag hem och säger hej och sen godnatt till Junior och den tjejen han hade hemma.. Lade mig och vilade i 2 timmar.. Var så sjukt trött att det gjorde ont i mina ögon vilket gjorde att jag inte kunde sova.  Hämta upp Jazz på centralen och sen hem igen.  Soffmys o sen tackade jag för mig vid 21:30… Kuuuuul Lördag.. haha*

Upp i morse .. tog en tripp till Frölunda torg. Väl hemma igen halvdog vi i soffan.. för att sen bestämma oss för att vi måste sexa lite.. Vi har hamnat i en svacka på nåt sätt.. ingen av oss orkar.. eller så orkar vi helt enkelt på olika tillfällen.. Nu bestämde vi oss för att orka… så att säga.. O det gick bra.. för oss båda.. *L*

Körde honom till Centralen vid 20tiden för att sen hämta upp Junior… Nu sitter jag i soffan själv för Junior är o träffar tjejen igen.. Med andra ord har vi knappt setts denna helg trots att det var ”vår” helg.

Jo förresten.. I fredagskväll hade jag fått ett mail från Lägenhetsuthyraren att jag och Jazz var välkomna och titta på lyan på lördag….  Dessvärre läste jag den inte förrän efter den tidpunkten varit.. Skickade ett svar att jag tyvärr inte varit tillgänglig för kickoffens skull.. har inte fått något svar på det… men kanske lika bra det.  Tror det är bäst att jag och Jazz fortsätter vårt sätt att leva.. På varsitt håll, med en egen dörr att stänga.

Nej.. Nu skall jag krypa ner.. skall bara leta rätt på mina friskvårdscheckar.. för imorgon är det dags för stenmassage igen.. Härligt.

2 thoughts on “Orka

  1. Vilken underbar bild det där är. Jag älskar den!
    Synd att ni missade tiden. Kanske får du svar i morgon? Man vet aldrig. Är det 2.5:an du nämnde i inlägget innan? Många kvadrat, men funkar en 2,5:a för er tre? Jag inser ju att det beror på planlösningen, finns det med någon sådan i annonsen?
    Äh, nu svamlar jag. Jag ska nog gå lägga mig och sova bort dagen istället. Ha en fin dag. 😀

Kommentera

