Määäääääätt

Jag mötte upp min gamle chef på stan idag,  det var dags för sushi.. Sushi i långa längder så att säga.  Sushi som serverandes på rullande band.   Buffé i form av ät hur mycket du vill för 169:-.

Fy faaaaaaaaaaaan va gott det var

haiku

 

2 bitar på varje tallrik.. Jag kan säga som så att det var MÅNGA tallrikar som stod vid min plats… haha.. hela 12 tallrikar.. Hur FAN gick det till?????

Massa skvaller gick vi genom…  Himla trevligt. 🙂

När jag kom hem så kastade jag mig över mailen,  då jag hittad ett jobb som jag kände att jag ville söka.  Min typ av jobb på ett företag som jag haft ett nära samarbete med under mina år på mitt gamla jobb. Det bästa är att det är ett familjeföretag och det är ”Mamman” i företaget som jag haft en bra relation med. Tror hon har gått i pension nu så nu står sonen som ansvarig för ansökan.   Kunde inte låta bli….. Men jag delade även med mig till min kollega, hon jag tränar med.. Gav henne ett tips om annonsen, detta för att hon har mer erfarenhet av en del av jobbet.

Så snäll e jag. 🙂

Så… nu vill jag bara sova…  efter att jag hällt i mig litervis av vatten för uj va törstig jag e.

 

6 thoughts on “Määäääääätt

  1. 12 tallrikar med två av bitar på varje?
    Jag vet inte vad jag ska säga…?
    😉
    Kul med lite uppslag om nya jobb. Håller tummarna! 😀

Kommentera

