Spaknarkar

GUUUUUUD va jag längtar tills imorgon när jag får sätta mig i bilen bredvid min älskade Jazz… Ta oss X antal mil för att sen skriva in oss på hotellet för att sen ha tillgång till Spa-anläggningen i 4 timmar

spa1

 

Förutom massa vatten och olika sorters bastun har de olika sorts rum för att vila själen.

ljusrum

 

Ett slags ljusrum som riktigt drar till mig som en magnet.. Undra om man kommer uppleva den känslan live???

hänggunga

 

hänggungor

 

Till och med rummet med hänggungor lockar… via bild i alla fall. 🙂

äta

 

restaurang

 

Efter 4 timmars spa´ande får vi sätta oss vid bordet och förhoppningsvis njuta av både mat och miljö.

sova

Nu får man ju hoppas att man inte blir FÖR lugn i kropp och själ.. Det är dock allt 1 år för oss… o hotellsex har ju varit en hit för oss så här långt.. 🙂

Dagen efter kommer vi ha tillgång till Spa:et och vi skall njuta av en rejäl hotellfrukost och senare en lunch innan vi får bege oss hemåt.

Sa jag att jag längtade??!?!?!

 

One thought on “Spaknarkar

Kommentera

