Harmonisk till kropp o själ

Då var man hemma i efter ett dygn på Varbergs Stadshotell & Asia Spa.  Jag ger det stället 5 poäng av 5 möjliga. ?. LÖJLIGT bra var det.

Rummen var fina, sov som ett litet barn under natten…  jättesköna sängar o då får jag lätt ont i ryggen om jag sover i en för hård säng och även för mjuk säng.
Spa’t bestod av ”japansk tvagning” (som man gjorde själv)  ett stort poolområde med typ stationer där det bubblades o masserade på olika sätt…  väldigt skönt. Men det absolut skönaste och mest ”jag vill inte kliva upp ur vattnet även om man håller påmo dör av värmen” var typ varma källor

image

50 cm djup och 39 grader varmt.. men det bästa var att de stora panormafönstren stod på vid gavel…  den kalla kylan bara strömmade in över vattnet.  Det var helt galet gott!!!

Maten var så man bara dog… 3rättersmiddag njöt vi av klockan 21 igårkväll. Jag åt svamprisotto till förrätt och till varmrätt tog jag skaldjursfylld flundra .. o en efterrätt som var en blandning med sorbet, hallonmouse o maränger….. o vin till maten (Jazz tog mineralvatten då han inte var sugen på alkohol) Servicen var bland det bästa jag varit med om. (O så fick de bra med dricks med)

Frukost imorse… sen till spat några timmar för att sen sätta oss till bords igen för brunch.. Yummi yummi

Kärleken har verkligen exploderat.. på alla möjliga sätt.  Hotell o sex här ihop på nåt sätt. 4 vändor på ett dygn.. o då har vi varken sexat på morgonen eller på kvällen. . Haha.

Jqg är verkligen helnöjd… Jazz med, han tyckte det var värt varenda öre.  Bra det. Vi kom fram till att vi gärna kommer tillbaka dit.

2 thoughts on “Harmonisk till kropp o själ

Kommentera

