Väl godkänd

Jag hade typ ”utvecklingssamtal” med Chefen idag,  hon gick genom vårt system där våra bonusar räknas på…. Jag behövde inte oroa mig.. Jag hade skött mig väl.. Rankningen som betydde ”Väl godkänd” på nästan alla ”Bedömningsområderna”

*Sträcker på mig*

Hon pratade mycket om framtiden och till slut frågade jag hur hon ser på min ”situation”… Hon säger igen att hon inte kan LOVA något men att Företaget ju har den historiken att behålla sina BRA vikarier.  Hon sa sen att hon under våren kommer prata mer med den tjejen jag jobbar för, hon som ingen tror kommer komma tillbaka (inte hon  själv ens.. men som jag skrivit innan.. man bör ju ha ett jobb innan man säger upp sig från ett så)

Jag tror säkert på att det KOMMER finnas ett jobb för mig i höst.. Men jag vill ju helst vara kvar där jag är.  Trivs ju där.

…. men så länge så letar jag vidare…. o rabblar lite engelska inför min anställningsintervju imorgon.

One thought on “Väl godkänd

Kommentera

