M

I min almanacka i mobilen sätter jag dit ett M när det är första dagen på den månatliga åkomman för att jag skall ha lite koll på hur jag ligger till… den sista tiden har jag varit lite orolig, känt att det gått lite för lång tid sen förra gången.. inte ör att jag visste exakt när det var förra gången då jag missat att sätta den där bokstaven sista månaden.  Så i lördags kväll tänkte jag att jag nog måste svänga förbi apoteket idag för att köpa en sån där test… usch o fy.. men som tur var så kunde jag andas ut.. M:et fick sättas in i almanackan igår. *pustar ut*

Istället för att åka hem igår eftermiddag så bestämde jag/vi att jag skulle stanna igår med och ta bilen till jobbet som idag istället.. hur mysigt som helst att få en natt tillsammans med Mannen i mitt liv. ❤  Så klockan 5:00 satt jag och drack kaffe med Darlingen.. innan vi åkte förbi hans jobb där jag kunde  släppa av honom och bege mig nedåt landet.

Det var nog inte sista söndagen som jag stannade hos honom.. En extra natt är aldrig fel.

Lördagskvällen spenderade vi med hans vänner..  God mat och vin till dem och vatten till mig.. Kändes helt rätt. Goa människor båda två. Men med en liten knodd på 1 år som tydligen vaknar i ottan så sa vi hejdå vid 22:30 och åkte hem.  Lagom är bäst. 🙂

Nu får man beta av några dagar innan det är helg igen och jag får träffa mitt ❤ igen.

2 thoughts on “M

Kommentera

