”Nån som bara ser mig i ett rum”

 

image

Kollade igårkväll på en film ”Baggage Claim”… En singelkvinnas jakt på Mr Right… Kul film,..förutsägbar men kul.  Lätt för mig att säga när jag faktiskt gillar sådana här filmer..  ”Romantisk smörja” *L*

Fastnade för en scen… ”Nån som bara ser mig i ett rum”… o känner att jag själv hittat så galet rätt, Jazz är VERKLIGEN den personen och han står för det med. Visst, visst finns det stunder som jag önskar honom all världens väg men det går ju som tur över fort.   Jag hoppas att jag kommer känna den tryggheten och kärleken LÄNGE till. Jag är förvånad över den styrka känslan fortsatt få vara… men samtidigt rädd att den kommer avta.. bli mer stagnerad, avtrubbad osv… Men det är väl upp till oss att behålla den så här.

One thought on “”Nån som bara ser mig i ett rum”

  1. Jag kan intyga om att den känslan kan finnas kvar. Jag vet inte hur länge, men vi har det fortfarande. Det gäller bara att komma ihåg att bekräfta varandra. Visst sjutton vill jag också slå något hårt i huvudet på honom ibland, men det är ömsesidigt och går över snabbt. 😀

Kommentera

