Att göra som man sagt

Ikväll har jag varit och fått mig en Stenmassage igen… kändes väldigt lyxigt då det faktiskt bara var 4 veckor sen jag var där sist.. men då mina friskvårdscheckar inte är slut men däremot dagarna tryter på hur länge till de är aktuella så var det ett lätt beslut. (Sen så meddelade min massör att det inte var några problem, att jag kunde lösa in de jag har kvar och sen bara utnyttja summan till massage när jag vill, jag behöver alltså inte utnyttja alla innan 5 april)

Imorgon skall jag ta mig till en väninna som jag inte träffat sen i somras.  Mitt år med fokus på vänner fortsätter…  Nästa vecka blir det en annan väninna som skall hälsas på.   Skall ringa några andra vänner som hamnat lite i bakvattnet liksom..  Som sagt  ”Vännernas år”

Torsdag har jag bokat Zumba.. Det är ju själva fan att jag inte kommer igång ordentligt?!?!   Det verkar som detta blir en helg utan Jazz så jag skall försöka ta mig till ”mitt” gym för att se hur det verkar.   MÅSTE ju få in morgonträningen!!!

Imorgon har jag tagit lite extra lunch,  jag skall åka förbi och köpa Sushi och sen åka till Företaget,  det stället där fler av mina gamla kollegor hamnat… Långlunch och tjöta lite.  Skall bli kul… 🙂

 

One thought on “Att göra som man sagt

Kommentera

