Tänk så lite man vet

 

 


image

Då är jag hemma efter 3 timmars sittning för naglarnas skull… ”jag är äckligt noga så jag hoppas inte du har bråttom härifrån” och gissa om jag fick en överraskning på hur man applicerar acrylnaglar… många gånger satt jag med ett skeptiskt ögonkast mot det hon gjorde.. Hon skrattade hela tiden och sa.. ”Vänta Ia, vänta.. det är långt från klart”

Tänk så lite man vet… trodde det var att sätta på nya naglar och fila lite och så lack på det.. jo tjena liksom.. haha*

Men nya snygga men ändå enkla naglar har jag nu.

…. måste nog leta rätt på några snygga ringar för att sätta på fingrarna. 🙂

3 thoughts on “Tänk så lite man vet

Kommentera

