Kommer ni ihåg?

Kommer ni ihåg… att jag skrev att jag tror på Jazz´s chef håller vid sina ord den dagen det sker.. Att han alltid hittar någon vändning som de inte var överens om från början.

Kommer ni ihåg.. att jag skrivit att detta år skulle det bli ”ordning på torpet”  enligt Jazz och hans chef?

Jag tog det med en nypa salt och sa till Jazz att ”det visar sig”

Han skulle ju egentligen åka uppåt landet denna vecka, det ställde vi oss in på och därför blev det en glad överraskning att det sen skulle ske nästa vecka istället.   Dvs en helg till tillsammans.

I morse har Jazz skickat ett mess 05:44 där han skriver att ”det kan hända att jag får åka upp till Norrland redan imorgon” 

Han skriver att om så är fallet så skulle han försöka se till och få denna dag ledigt så han kunde få komma och tillbringa några timmar med mig.

Jag blir så trött…. vill ju inte straffa honom, det är ju inte hans fel… Men svarar ändå bara kort ”Det var tråkiga nyheter, återkom när du vet mer”  Okey, jag avslutar ändå sms´et med Kram.  Men ändå väldigt kort och kallt.

Jag kollar sedan sista messet igår kväll för att se om han visste det då…  Det var ett kort sms där han skrev att han var låg men att vi ses idag och att han längtar efter mig.. med andra ord så visste han inte om detta då..  Det meddelandet fick jag 22:55.. O 5:44 så visste han att han ev. måste bege sig uppåt landet.

Jag är inte förvånad om man säger så.

Det skall bli riktigt intressant och se hur detta år kommer fortgå.

3 thoughts on “Kommer ni ihåg?

Kommentera

