Yes

yes

 

Angående det tidigare inlägget… Det löste sig.. Jazz ringde nyss och sa att vår helg är utom farozon.  Han dyker väl upp under kvällningen.

Tänk så onödigt… om jag inte hade vetat om strulet så hade jag ju heller inte behövt irritera mig ännu mer på hans jobb??  Men å andra sidan så hade jag nog lackat ut som han hade hört av sig ikväll med SORRY.. så han har det själv inte helt lätt.  Jag är inte den lättaste personen som sagt

Just det sa han ju i söndags innan jag åkte hem… Att jag är väldigt svår att tolka.. Att han inte har ett problem när jag blir så där sur och grinig, då jäklar är signalerna värre än knallröda.   Jag tycker ju själv att jag är som en öppen bok.. Men det stämmer nog inte.. *L*

Dessa sjuka dagar har jag ju levt på halstabletter då jag haft så jäkla ont i halsen att jag ätit halstabletter som sockerpiller och med tanke på hur många som kommit innanför mina läppar så ÄR det ju rena sockerpillren (trots sockerfria)  Isglassar jag har hunnit trycka i mig med..  Inte mycket ”mat”…  Yoghurt, nyponsoppa.. o en dag havregrynsgröt..  Kalorierna, vitaminer, mineraler och sånt där törs jag inte ens tänka på.  O det ska man väl inte behöva göra när man är sjuk?

I och med 5:2 och träningen så har jag bestämt mig för att NU är det dags.. Nu skall kilon av.. I lugn takt dock.. här skall inte stressas.  Jag kom in av en händelse på Viktklubb och anmälde mig.  Jag kommer ju köra min resa själv men känner att jag behöver hjälp med lite bra mat-tips.. Att det sen finns ett forum där man kan inspireras gör inte saken sämre.  99:-/månaden kan jag ju leva med.

Vägning ja.. tänker fortfarande inte skaffa en våg utan använda den som är på gymmet.. den skall jag BARA använda på träningspassen på söndagar.  Med tanke på att Jazz kommer vara borta många söndagar så kommer jag vara där helger med (och när han är hemma så vill ju även han träna, så varför inte helger)

Om jag sen märker att viktklubb inte är något för mig så har jag bara aktiverat ett 3månaders pass..  297:- kan jag överleva utan så.  Vad har jag att förlora??

En del kilon hoppas jag

Kommentera

