Today is the Day

barn

 

Idag fyller min älskade Junior 18 år och jag hade dessutom tur att få krama om honom då han var hemma när jag kom hem. Han hade åkt till mig efter jobbet då han skulle iväg och träna ikväll. Duktig kille… Inget ut och supa för det är ”legalt” idag..  Han berättade dock att han hade köpt cigaretter… O förklarade att det INTE var hans.. Han hävdar fortfarande att han INTE röker och jag tror honom..  Han hade köpt till en kompis (som iofs har åldern inne men han ville få visa sitt leg)

Han har stuckit iväg och jag fick en extra kram innan han försvann.  Själv har jag nyss mailat en körskola, snackade med styvmamman häromdagen och jag sa att jag skulle anmäla mig till en introduktionskurs så jag har möjlighet att köra med Junior…  Men jag tänker inte ta det från början, det får pappa eller styvmamma göra.. jag och Junior skulle hamna i krig är jag rädd.

Jag har rensat lite mer… ta vara på orken medans den finns här.  Slit o Släp. 🙂

 

4 thoughts on “Today is the Day

  1. Vilken sötnos han var, och är säkert fortfarande 🙂

    Jag övningskörde faktiskt med min svärdotter. Hon tog endast 4 lektioner på körskola. Det är jag lite stolt över 🙂

    • Han är inte ful… men söt vette fan… hahahahahahaha

      Ja jag vet ju hur billig mitt körkort blev och det tack vare Ängelns Pappa.. Hade jag inte kört med honom så hade jag fått betala 20-tals lektioner.. Jag klarade mig på 4-5 jag med. Så det är väl så jag känner.. att ge honom körtimmar helt enkelt… 🙂

  2. Jag körde typ tre gånger med dottern, men vi visste väl från början att det skulle gå sådär…..tur att hennes pappa är yrkeschaufför 😉

Kommentera

