berg- och dalbana

Då har jag vinkat av Jazz på centralen och landat här i soffan… Saknar honom massor som alltid på söndagskvällarna.  Det är väldig skillnad på hur jag känner mig en fredagskväll och söndagskväll.. Fredagskvällen har jag alltid längtat efter honom men när han väl dyker upp så är det som min kropp blir invaderad av tvivlande känslor.. Inte om mina känslor nej men utan hur ”connected” vi är… Lite som främlingar..  I och med att han oftast kommer sent på fredagskvällarna så förvinner våra fredagskvällar.. fredagar som jag annars älskar.. Vi är istället båda två väldigt fredagströtta och lite trevande.. Jag i alla fall.. o han pga att han känner min distans…  Somnar och vaknar till en lördagsmorgon… Nu känns det bättre o vi äter frukost.. Vi beger oss sen till en Second hand som finns på min sida av stan som jag hört talas om. Jag var ute efter en brödkorg o det hittade jag där.. 40 spänn.. Som hittat.  Köpte 4 pocketböcker med… 2 spänn styck.. TVÅ KRONOR styck.. Jag skall aldrig mer köpa pocketböcker på ”vanligt” ställe.. haha* Så nu har jag ännu fler pocketböcker som jag köpt men inte läst… men nu börjar ju våren o ljuset komma så nu skall det snart bli läsa av.

Vi tar oss ner på stan.. kikar lite i andra affärer.. äter lite,  dricker det traditionella kaffet på Espressohouse  i Nordstan.

Lördagskvällen kommer vi överens om att laga mat.. Exotisk fläskfilé… Mumma.. Med 2 flarror vin… Tv:n avstängd… Vi umgås o har det så jäkla bra.

Idag har vi tagit det lugnt.. tog en vända förbi glasscaféet här hemma… Jag ÄLSKAR glass… Yummi

Väl hemma sen så bestämde vi oss för att ha lite ”kvalitetstid” men det blir lite väl ”planerat” att vi istället lugnar ner oss..  somnar lite men sen vaknar o då är det allt annat än planerat.. och OJ.. det var länge sen vi hade sån bra sex… Ibland måste man ju planera men fan så mycket bättre det blir om något bara ”sker”

Steamy är ordet.

ssteamy

 

Vi checkar av ytterligare en helg av lycka.. O vi börjar sakta treva oss till något mer samhörighet i vårt boende.. vi börjar prata om HUR vi skulle kunna tänkas ha….. Vi får väl se hur det blir till slut.ö

One thought on “berg- och dalbana

Kommentera

