Host host. ….

I helgen har jag inte tänkt på min ”diet” över huvudtaget. God mat lördag med vin till. .. mjukglass i solen igår. .. o sen svängde jag förbi Max på väg hem efter jag droppat av jazz på centralen. Idag när jag fyllde i helgens ätande så hamnade jag ju över min dagliga dos. . Vilket var väntat. .. men max skall jag aldrig äta igen. .. haha. Att det var mycket visste jag men att det var SÅ mycket var en överraskning.  Över 800 kalorier för ett mål. Hugha  som tur va hade jag knappt ätit nåt alls på söndagen

Idag är det fastedag. .. 500 rädda kalorier skall ätas… skall träffa fd kollegan vid löpbandet ikväll med. Bokade upp det redan igår för säkerhets skull.

2 thoughts on “Host host. ….

  1. Har aldrig räknat kalorier men när jag såg i min app hur mycket fett det var i ägg, jag blev helt chockad! Men jösses så tråkigt allting med mat blev när man höll på med den där appen. Så jag struntar i den nu. Hahaha

    • Jag har aldrig brytt mig om kslorier heller men eftersom jag försöker hålla reda på vad jag stoppar i mig. Ägg är ju samtidigt väldigt nyttigt. 🙂

Kommentera

