En ny smak

image

 

Jag föll till föga… det blev våfflor när jag kom hem.. Det som jag annars väldigt sällan äter… men då alla pratade om de små sakerna så föll jag för det jag med.   Men jag valde att mixa frysta osötade jorgubbar och lite lättglass istället för sylt och grädde.

Jag är mätt…. men hade ju föredragit ”riktiga” sådana… men nu vet jag ju.

O andra sidan så blev det en konstig bismak på våfflorna… Junior har ju använt mitt våffeljärn till toast…  det blir ju våfflor med ostsmak.  *Haha*

 

 

One thought on “En ny smak

Kommentera

