I Love

Jag lyssnar inte så jätteofta på musik längre.. inte som förr.. när varje vaken minut bestod av någon musik.  Numera är det bara I Bilen till och från jobbet, i lurarna när jag tränar.. o vissa dagar hemma när jag går och plockar och röjer.. Som idag.   Musiken har varit HÖG… Om man säger så… saknas bara vinet i glaset nästan… (Men nej – Junior är på grillfest med polare… säkert med alkohol så jag väljer att vara nykter.. ifall)

Nu är det några låtar som jag blir extra, extra glad av.

 

 

Kommentera

