Hoppas jag kan hålla mig lugn

Trots dagarna tickat på har det varit svårt att hitta ett tillfälle att få det där samtalet med Junior.. Skulle inte förvåna mig nåt om det är som bortblåst för honom medans jag själv sitter här med värdens ångest för att man är jordens värsta mamma…. så idag så krävde jag att få till en dag som vi kunde träffas… gjorde det väldigt enkelt för honom.. Jag erbjöd mig åka och hämta honom på gymmet (han skall tävla både denna helg och nästa så han bor på gymmet nästan) för att sen köra honom hem till pappa (de bor ju en bit utanför stan så det blir minst 30 minuter i bilen där vi kan snacka.

Hoppas jag håller mig lugn bara.   Men jag är inte arg, inte besviken.. bara ledsen att Junior har mått (mår??) dåligt den sista tiden.

Ikväll e det dags i alla fall…. hoppas det funkar som jag vill.

3 thoughts on “Hoppas jag kan hålla mig lugn

Kommentera

