Jag älskar dig med mamma

EN tripp på X antal mil i bilen och vi hann gå genom de punkterna som han hade tagit upp när han var här arg som ett bi.  Jag var öppen och ärlig… tog på mig sånt som jag inser att jag missat men även förklarat att det i vissa fall varit miss i kommunikationen.

Jag tog även med mig brevet som jag skrev till min pappa.. den som jag aldrig skickade.. Lät honom få tillgång till brevet för att läsa det senare.

När vi sen var klara så frågade jag först om vi hade gått genom det som var galet och återberättade vad jag uppfattat vad vi måste göra mer av.  Jag avslutar med en kram utanför deras hur och säger ”Jag älskar dig Junior”

– Jag älskar dig med mamma

Jag kan därmed lugna ner min ångest som dragit i min kropp den sista veckan.

2 thoughts on “Jag älskar dig med mamma

  1. Du verkar så väldigt klok i hur du hanterat det hela. Junior har en bra mamma, och du verkar ha en väldigt bra son.

Kommentera

