Real Boobs Rock

Idag efter jobbet tog jag min lilla svarta fara genom stan för att ta mig till den lilla staden utanför… för att träffa på ”Sickan” …. Jag hade erbjudit mina tuttar som tuttmodell… haha.. Ni som inte vet vem hon är kan även kolla in hennes webbutik där hon säljer skitbra behåar.. speciellt om man som mig har lite över medel i storlekskupor.  Hennes sportbehå har jag ju sedan innan. Det finns en anledning till varför den ofta toppar alla listor för träningsbehåar.

Hursomhelst så mötte hon och sin lilla 5åriga ”yrväder” mig i dörren och efter en stund hade jag en hög med behåar som hon ville att jag skulle testa.. detta för att få förståelse hur behåarna satt på min typ av kropp… Hon gör helt klart utforskningar innan hon tar in nya modeller i sin butik. Köper ni något hos henne kan ni vara säkra att ni får KVALITET.  I min egna lilla provhytt fick jag ibland lite sällskap… o som tur är av rätt sorts ”Kalle” (alla grabbar i hennes familj heter Karl 🙂 .. o hon har 4 av dem dessutom)

O på tal om den behån som hon  främst ville att jag skulle prova… Gillade VERKLIGEN den.. att den var lite djupare i ”dekolletaget” än de som jag äger… så den kommer jag absolut att köpa om hon bestämmer sig för att ta in den. Jättefin var den!!!!

Det enda ”apanage” jag begärde var en kaffe.. o det fick jag ju…  med lite mörk choklad.. Tur det eftersom det var min ”fastedag” idag så det räckte gott och väl…. men blev GLATT överraskad när jag fick en behå som satt som en smäck på mig… extra kul eftersom jag själv suttit och dregglat över denna innan på hennes webshop.  Den var ÄNNU finare i verkligheten dessutom.

Det har varit en väldigt trevlig kväll hos Sickan och hennes familj… (btw så var ”Sickan” det namnet som hon kommenterade på min blogg för många många år sen.. innan hon själv hamnade i bloggträsket… haha*…. så hon kommer alltid vara ”Sickan” för mig.)

…. och HUR SNYGG är inte denna kreativa behå?!?!?!

..
image

6 thoughts on “Real Boobs Rock

Kommentera

