Att ha långt kvar innan lön

Jag och Jazz tillbringade bara 24 timmar ihop denna helg. Det blev så eftersom han hade satt ut flera annonser på Blocket för att sälja av lite saker.. o idag var det planerat att det skulle komma folk förbi och köpa vissa saker.  Så vid lunchtid släppte jag av honom på Centralen för att själv sen landa i soffan… Det har varit jag cch soffan idag…. o lite filmer serier och dylikt.

Så även igårkväll… vi var iväg och HYRDE 3 filmer… det var länge sen måste jag säga.. *L*.. Naturligtvis var det dåliga filmer alla 3.  *haha*

Och som om mitt dipp i veckan när jag frossade glass inte var nog.. i helgen har jag även ätit godis… Jävla pucko.

Men NU är det slut på det… nu blir det att hålla sig på mattan igen… skall försöka ta mig till gymmet imorgon..  Mår riktigt illa idag pga godiset.. men som jag skrev i ett inlägg innan.. bryt ihop och kom igen.

Denna vecka skall jag inte ens ställa mig på vågen för att sen skriva i denna veckas siffra..  Det får bli tomt.. hoppas på bättre siffra nästa vecka.

Det är dessvärre långt kvar till lön..  så tråkigt.. Blääää.. är inte sopren men inga utsvävningar alls finns det utrymme för.. tyvärr..   Bara beta av dagarna tills det är 25 igen.

Men… 2 ½ dagars jobb denna vecka och 3 dagar veckan efter.. Känns helt okey i alla fall.  🙂

Kommentera

