Tapaskväll

Då har jag kommit hem efter en SUPERGOD middag på restaurang Manana… Tapas som fick det nästan att knullas i mun på mig… Helt galet vad gott det var.  Det  var verkligen inte sista gången jag åt där.

Det var en supertrevlig kväll… o förutom mitt gäng med gamla kollegor med så var ju chefen som jag inte har någon bra relation med…  mycket tack vare att hon faktiskt startade sin  karriär hos oss med samma dag som vi fick vårt varsel.   Sen efter det så var det inte så mycket att bygga på.

Hon var väldigt social och trevlig… o det som förvånade oss alla var att personalchefen åkte ner från Sthlm för att vara med.  Det hade vi nog inte räknat med någon av oss.  En väldigt bra gest i vilket fall.

Jag åkte hem efter jobbet och ställde bilen… tog bussen ner på stan och slank in på Joy för att testa klänningen som jag fastnade för ett par månader sen.. som var för tajt över brösten.. med nästan 10 kilo av så sitter den lättare över den delen av kroppen.  Har ännu inte bestämt OM jag skall köpa den… 800 spänn är just 800 spänn.. Jag brukar INTE köpa så dyra kläder… Skall fundera en stund till på det.

image

4 thoughts on “Tapaskväll

  1. Men du, vilken otroligt snygg klänning. Passar dig som handen i handsken.

    Eller borde jag istället säga att den är jätteful? 🙂

    • Haha.. jag lyssnar på det där med skitful.. jag har nästan bestämt mig för att vänta med köpet till nästa månad. En månad till att fundera. . 🙂

Kommentera

