Weekend

Då skall jag försöka återberätta min helg… O det är stora känslor inblandade.

Vi möter upp Kompisen och hans sambo på Stenaterminalen tidigt lördag morgon och då de hade varit där lite tidigare än oss så hade vi bra plats inför insläppet.. Alltså i den stora baren längst fram.. Borden vid fönstren.. o där var vi resten av resan. Vi turades om att göra lite olika ärenden för att inte bli av med den braiga platsen.

Efter ett par timmar så började jag och Jazz tissla och tassla… sa till kompisarna att vi skulle på toa (vilket vi iofs behövde) men efter det så smet vi iväg en stund.. Upp på däck, i solen… vid relingen.. För vi hade ett mission som ingen vetat om.

förlovning

Japp.. Så är det… Jag och Jazz förlovade oss.. ❤

Tillbaka till plats för att berättade vad som hänt.. Kramkalas förstås..   I´m so Happy. 🙂

Resan fortsätter… äter lite, dricker lite.. dricker lite till.. o lite till.  Sen in i taxfree.. Vi hade sagt att vi skulle göra det på hemvägen.. Big Mistake… haha… för det blev dyrt.. 

image

Det enda som var Jazz inköp var Whiskyflaskan.. resten var mitt.. Mycket pengar gick åt… Men nu har jag en hel del inför sommaren.  En flaska parfym fick följa med dessutom, av Michael Kors

Väl hemma i Götet igen är jag sketfull för att vara exakt… Vi tar taxi hem (bestämde jag) och sen sexade vi som vi aldrig haft det förut… haha…. Överallt.. Riktigt nice.. *L*  Vi somnar rätt tidigt för att sen sova till 9:30 och jag blev riktigt jäkla förvånad när det visade sig att jag inte var ett dugg bakis, inte ens bakisseg.   Min teori är att jag slutade dricka vid 17tiden… vi ”gymnastiserade” så rejält,  vatten och piller innan sömn.. O att jag troligen sov som bäst just då när ”bakiskänslan” var som  bäst.

Vi bestämmer oss för att ta oss ner på stan för att äta.. Hamnade på Hard Rock Cafe (igen) o jag åt en Cobbs Sallad (igen) …. o en öl.. tänka sig att en öl är lika god idag som igår.. förvånande.


image

Vi tar sedan en promenad i stan då det är så sjukt härligt väder.. 

image

Vi går förbi Kronhusbodarna men då det var söndag så var inget öppet. ja förut fiket där då.. Men vi njöt ändå av promenaden.

image

 

Sen tog vi bussen hem igen för att ta till vara på de sista timmarna….  innan jag var tvungen att köra Jazz till Centralen.

Min helg har verkligen varit TOPPEN.

11 thoughts on “Weekend

  1. Men du, vilken överraskning! Jättegrattis! Sååå kul.

    Och bra att det var något ni kommit överens om tillsammans. Jag har lite svårt för den amerikanska stilen där det är mannen som bestämmer.

Kommentera

