Första ansökan är ivägskickad

check

Då har jag idag skickat iväg min första ansökan på nytt jobb.  Känner mig riktigt förväntansfull trots jag vet att det är drösvis med folk som söker tjänsten.

– Tjänsten är precis det yrket som jag ingår i, de söker personal som brinner för det jag gör.
Check

– De söker en som har erfarenhet av yrket ( som  jag nu skrapat ihop 14 år)
Check

– De söker någon som kan SAP  (som jag precis fått jobba med under mitt nuvarande jobb)
Check

– Företaget säljer något som jag dagligen använder och stor älskare av
Check

– Företaget har om jag förstått rätt lokaler väldigt nära mig, bara 10 minuter med kommunal transport (då behöver jag ingen bil i dagliga livet)
Check

– Anställningen startar i augusti (och min anställning är iofs till sista augusti men med  lite röta kan man lösa det med uppsägningstiden på 1 månad)
Check

 

 

Jag är väldigt intresserad av detta jobb så håll för fasiken alla tummar, fingrar och tår för mig. 🙂

4 thoughts on “Första ansökan är ivägskickad

Kommentera

