Lagad

wpid-20140508_184116.jpg

 
Då har jag  varit och fixat till min nagel och som tur var så tog hon 0:- i avgift (vilket jag iofs nästan hade räknat med, det skall ju hålla längre än 1 ½ vecka)  Hon var tvungen  att göra något lite annat eftersom det svarta glittret hade bleknat på mina naglar och det såg lite konstigt ut när hon satte på det som jag hade haft innan.. Så en liten annan grej.. o en liten pärla fick vara som pricken över i:et.  🙂

Jag har när jag kommit hem lagat mat, tvättat, diskat och röjt lite…   nu har jag dött i soffan.  Väl värd det känns det som.

…… o imorgon är det Freeeeeedag. 🙂

Kommentera

